Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

  1.            Άλκηστις (1984), Το αυτοσχέδιο Θέατρο στο Σχολείο, Προετοιμασία για δραματοποίηση,  Έκδοση της συγγραφέως, Αθήνα.

  1.            Άλκηστις (1996), Μουσεία και Σχολεία, Δεινόσαυροι κι Αγγεία, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.


  1.            Άλκηστις (1998), Το Βιβλίο της Δραματοποίησης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.

  1.            Βέμη Β. (1995),  Μνημεία και Εκπαίδευση: Η συμβολή των δασκάλων. Αρχαιολογία και   Τέχνες, 56,  55-56


  1.            Βέμη Β. (1997), Κατάρτιση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Πολιτισμική Αγωγή,  

                  Πανευρωπαϊκή Συνδιάσκεψη Πολιτισμική Αγωγή στην Ευρώπη, Θεσσαλονίκη, σελ. 153-155,   27 – 29 Ιουνίου 1997.

  1.            Βέμη Β. (2003), Κατάρτιση Εκπαιδευτικών: Το πρώτο βήμα για τη διατήρηση της
                         Κληρονομιάς, 7th International Symposium World Heritage Cities, Ρόδος,                                

       7.               Cohen L. &  Manion L. (1994),  Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (μτφρ.
                          Χ. Μητσοπούλου & Μ. Φιλοπούλου), Μεταίχμιο, Αθήνα

8.               Δάλκος Γ. (1996), Οι επισκέψεις των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα
                   μουσεία, Απόψεις, Παράρτημα 11, 89-99

9.                          Δεληβοριάς, Α. (1999), Η εξοικείωση του κοινού με την τέχνη στους μουσειακούς οργανισμούς, Συμπόσιο Τέχνη και Εκπαίδευση, Μέτσοβο, Ίδρυμα Ευάγγελου Αβέρωφ  Τοσίτσα,σελ. 19-26, 5-6 Σεπτεμβρίου 1998

10.                       Ζαφειράκου Α. (2000), Μουσεία και Σχολεία, Διάλογος και Συνεργασίες, Αναπαραστάσεις και Πρακτικές, Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα


11.                       Kisiel F.J. (2003), Teachers, Museums and Worksheets: A Closer Look at a Learning Experience, Journal of Science Teacher Education, 14 (1), 3-21

12.                       Κολιάδης Α.Ε.(2002), Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη και  Εκπαιδευτική Πράξη, Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών, Τόμος  Δ΄. Αθήνα.


13.                       Marcouse R. (1973), Changing Museum in a Changing World in Museums Imagination and Education, Paris, Unesco

14.                       Ματσαγγούρας Γ.Η.(2004), Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση, Για το  Καθημερινό Μάθημα, Το Ολοήμερο Σχολείο και για τα Περιβαλλοντικά, τα Πολιτιστικά κα τα Ευρωπαϊκής  Συνεργασίας Προγράμματα, Γρηγόρης, Αθήνα.


15.                       Μουσουλή Ε. & Κανάρη Χ. (2005), Μουσειακή Αγωγή: Πολυτέλεια ή Αναγκαιότητα; Ελευθερία,  18/72005

16.                       Μουσούρη Θ. (2002), Μουσεία και κοινότητες ερμηνευτών. Στο Κόκκινος Γ. & Αλεξάκη Ε.(επιμ.), Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στη Μουσειακή Αγωγή, Μεταίχμιο, Αθήνα.


17.                       Νάκου Ε. (1998), Η αξιοποίηση του παιδευτικού χαρακτήρα των μουσείων και ο σχεδιασμός μίας σύγχρονης μουσειακής αγωγής. Σύγχρονη Εκπαίδευση, 102, 45-56
18.                       Νάκου Ε. (2001), Μουσεία: Εμείς, τα Πράγματα και ο Πολιτισμός, Νήσος,  Αθήνα

19.                       Νικονάνου Ν. (2002), Αρχαιολογικά Μουσεία και Σχολείο. Εκπαιδευτικά Προγράμματα Μουσειακής Αγωγής για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.


20.                       Νικονάνου Ν. (2005), Ο ρόλος της Μουσειοπαιδαγωγικής στα σύγχρονα μουσεία. Τετράδια Μουσειολογίας, 2, 18 – 25.













1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την λίστα! Έχω βρει online μια λίστα με πολλά και διάφορα τετράδια και γραφική ύλη με σκοπό την διάσωση των μουσείων! Δείτε την λίστα εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή